lördag 27 mars 2010

Ekologisk hudvård.


I sann klimatpilotanda försökte vår familj ge varann upplevelser istället för prylar i julklapp.
Av min man fick jag en "Ekologisk ansiktsbehandling" hos gulliga Anne Eriksson på Mitt Hjärterum, Askersunds lilla spa.

Nu, efter en lååång vinter och många vaknätter med sjuka barn, kändes det fantastiskt skönt att få bli lite ompysslad en stund.

I den ekologiska behandlingen används produkter från Medevi Brunn, ett stenkast härifrån, kan det bli mer lokalt?
Medevisalvan hade jag ju hört talas om, men att de hade så många hudvårdsprodukter visste jag inte!

Jag kan varmt rekommendera ett besök hos Anne för en stunds avkoppling.
Få se om mannen ska boka sin julklapp snart, pianolektioner....

...och ni släcker väl ikväll det är ju Earth Hour, bäst att ladda med ljus & tändstickor redan nu!

//Eva

1 kommentar:

Jill sa...

Kul att ekologisk hudvård börjar bli populärt. Inte en dag för tidigt.