söndag 8 november 2009

Alla dessa kvitton......

Ja, nu sitter jag med alla era kvitton. Det är en rätt ansenlig hög, och då har jag inte samlat in alla ännu! Ni har gjort ett jättejobb som hållit ordning på alla inköp och vägt matrester och sopor. Stort tack till er alla!

Själv har jag inte alls varit lika duktig som ni. Det är bara att erkänna - tid eller snarare bristen på tid har varit min ursäkt. MEN - jag kommer igen efter jul när jag och Anders förhoppningsvis lyckat få vårt lilla torp så pass klart att det går att bo där. Har liksom flaxat mellan tre hem hela denna uppstartsperiod för klimatpiloterna och inte riktigt vetat var jag vaknat upp vissa mornar, än mindre vilka matinköp jag borde gjort, vilka matrester eller sopor jag borde väga osv. Mina inköp har mest handlat om tågbiljetter hos SJ, tegelpannor, råspånt och massor av olika sorters skruv och spik och verktyg.

Ser därför fram emot onsdagen och vår första utmaning inom temat TID. Jag har massor att lära!

Vi syns på onsdag!

1 kommentar:

Tant Trassel sa...

Med risk att bli lite som en grupp för inbördes beundran måste jag bara säga att DU/NI är duktiga som orkar med alla våra kvitton. Det är ju att gå igenom var ända en... ush :(