onsdag 16 september 2009

Mitt i röran!

Det är kvitton... kvitton ÖVERALLT. Jag simmar i kvitton. Och jag som köpte en fin kassabok och DESSUTOM pysslade lite med den så den fick nytt utseende för att göra det hela mycket roligare...
Måste nog ta tag i alla lappar ikväll.
Hamnar jag efter blir det en seg hög att sortera sen.
Har nääästan kommit ihåg kvitton varje gång jag har handlat. Svårast är att komma ihåg dom när man typ köper en liter mjölk och en fralla på kondiset på morron innan skolan, så man har till morron kaffet och frukostmackan.

Igår var jag förresten och besöka Eva Gustavsson på Universitetet. Hon sitter på Centrum för urbana och regionala studier (CUReS) och är intresserad av miljöfrågor och hållbar utveckling. Hon har fått i uppdrag att ställa en masse frågor till oss Klimatpiloter före och efter projektet och vad som skall hända med alla dessa frågor vet jag inte exakt men nån typ av utvärdering av resultaten skall det nog bli.
Skall bli spännande att se vad hon har kommit fram till iaf!

Nu kallar skolan igen, så jag skall sticka iväg och skruva fast lite kablar i lite plintar :)
Sen blir det oklimatsmart lunch... tror jag iaf. Vet ju inte så mycket än, men det lar inte vara närodlat och ekologiskt iaf...
Förlåt moder jord :)

/Karina -en klimatpilot i samhällets tjänst.

Inga kommentarer: